SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

 A slimeez.hu webshopban feladott rendelések házhoz szállítását a Magyar POSTA Zrt. végzi.

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAINK: 

12.000 Ft feletti rendelés esetén a csomagodat INGYENESEN szállítjuk ki az ország egész területén.

 MAGYAR POSTA : 

–   UTÁNVÉTEL (csomag átvétekor készpénzben)   :

                             –  1590 Ft   ( JELENLEG NEM ELÉRHETŐ )

  AJÁNLOTT POSTAI KÜLDEMÉNY :

                            –  1290 Ft  közvetlen banki átutalás esetén és bankkártyás (Paylike) fizetéssel

 

SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 

– ha a rendelt áru a közvetlen raktárunkban van készleten:

                                   postai ajánlott csomagként 1-4 nap a csomag érkezése.

– ha a rendelt áru a külső raktárunkban van csak készleten, a szállítási idő 3-8 nap. Onnan bekérjük az árut, és utána máris küldjük Neked. A megrendelések teljesítése hosszabb időt is igénybe vehet a cégtől független okok miatt.

– amennyiben a rendelt áru nincs raktárunkban, az átutalt/befizetett összeget teljes összegben visszatérítjük a számládra.

FIZETÉSI MÓDOK:

Rendelésedet fizetheted közvetlen banki átutalással, a bankszámla számot a rendelésed utáni visszaigazoló email-ben megkapod.

Utánvétel esetében a futárnak fizethetsz készpénzben. ( JELENLEG NEM ELÉRHETŐ )

Közvetlen bankkártyáddal is fizethetsz könnyedén a Paylike rendszere által.

 

GLS FUTÁRSZOLGÁLAT 

A GLS belföldön a feladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig. 

Email-ben értesítenek, hogy a következő napon csomagod fog érkezni. 

A szállítás napján pedig SMS-t kapsz, amely tartalmazza a futár számát,és 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Ideális esetben a csomagot személyesen NEKED kézbesítik. Aláírásoddal igazolod a csomag átvételét, utánvét esetén a futárnak fizeted a csomag összegét, és megkapod a csomagot. Vagy a TE nevedben az egyik családtagod veszi át a küldeményt.

A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e NEKED a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.

Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.

Ha a GLS nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérli a kiszállítást.

 

 

PREMIUM ALAKFORMÁLÓ FEHÉRNEMŰK

E-mail: info@slimeez.hu

Ügyfélszolgálat: 0620 776-4272

Kövess minket Facebookon!

PREMIUM ALAKFORMÁLÓ FEHÉRNEMŰK

         

   E-mail:info@slimeez.hu

Ügyfélszolgálat: 0620 776-4272

Kövess minket Facebookon!