SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
A slimeez.hu webshopban feladott rendelések házhoz szállítását a Magyar POSTA Zrt. végzi.
SZÁLLÍTÁSI DÍJAINK:
12.000 Ft feletti rendelés esetén a csomagodat INGYENESEN szállítjuk ki az ország egész területén.
MAGYAR POSTA :
– UTÁNVÉTEL (csomag átvétekor készpénzben) :
– 1590 Ft ( JELENLEG NEM ELÉRHETŐ )
– AJÁNLOTT POSTAI KÜLDEMÉNY :
– 1290 Ft közvetlen banki átutalás esetén és bankkártyás (Paylike) fizetéssel
SZÁLLÍTÁSI IDŐ:
– ha a rendelt áru a közvetlen raktárunkban van készleten:
postai ajánlott csomagként 1-4 nap a csomag érkezése.
– ha a rendelt áru a külső raktárunkban van csak készleten, a szállítási idő 3-8 nap. Onnan bekérjük az árut, és utána máris küldjük Neked. A megrendelések teljesítése hosszabb időt is igénybe vehet a cégtől független okok miatt.
– amennyiben a rendelt áru nincs raktárunkban, az átutalt/befizetett összeget teljes összegben visszatérítjük a számládra.
FIZETÉSI MÓDOK:
Rendelésedet fizetheted közvetlen banki átutalással, a bankszámla számot a rendelésed utáni visszaigazoló email-ben megkapod.
Utánvétel esetében a futárnak fizethetsz készpénzben. ( JELENLEG NEM ELÉRHETŐ )
Közvetlen bankkártyáddal is fizethetsz könnyedén a Paylike rendszere által.



GLS FUTÁRSZOLGÁLAT
A GLS belföldön a feladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig.
Email-ben értesítenek, hogy a következő napon csomagod fog érkezni.
A szállítás napján pedig SMS-t kapsz, amely tartalmazza a futár számát,és 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
Ideális esetben a csomagot személyesen NEKED kézbesítik. Aláírásoddal igazolod a csomag átvételét, utánvét esetén a futárnak fizeted a csomag összegét, és megkapod a csomagot. Vagy a TE nevedben az egyik családtagod veszi át a küldeményt.
A GLS megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e NEKED a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.
Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.
Ha a GLS nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérli a kiszállítást.
KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK


PREMIUM ALAKFORMÁLÓ FEHÉRNEMŰK
E-mail: info@slimeez.hu
Ügyfélszolgálat: 0620 776-4272
KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK


PREMIUM ALAKFORMÁLÓ FEHÉRNEMŰK
E-mail:info@slimeez.hu
Ügyfélszolgálat: 0620 776-4272